Umbee Fury!

  • JasonR
  • JasonR's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Hey man...Got a light?
  • Posts: 8643
  • Thank you received: 452

JasonR replied the topic: Umbee Fury!

He's a little over 12"
#323485

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Richardb1976
  • Richardb1976's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • You Can't Fix Stupid
  • Posts: 2353
  • Thank you received: 58

Richardb1976 replied the topic: Umbee Fury!

I bet he is very impressive to see in person
#323487

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • JasonR
  • JasonR's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Hey man...Got a light?
  • Posts: 8643
  • Thank you received: 452

JasonR replied the topic: Umbee Fury!

He's a good lookin dude and a vicious predator for sure
#323488

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Posts: 1101
  • Thank you received: 40

ehh replied the topic: Umbee Fury!

Awesome pictures!

I made one of them the background on my phone.
#323516

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Nina_W
  • Nina_W's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Waterchange Warrior
  • Posts: 7765
  • Thank you received: 345

Nina_W replied the topic: Umbee Fury!

he looks very good!

and so angry ... can he and diablo see each other?
#323535

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • ehall67
  • ehall67's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ohio Cichlid Association Chairmen
  • Posts: 15869
  • Thank you received: 439

ehall67 replied the topic: Umbee Fury!

I was wondering when we were finally going to see hime come into his OWN!!!

and boy did he ever!!

his color is great and those trailers OMG are they a site to behold!

I love he is finally becoming a glass banger !!

I CANNOT WAIT till you have to move him hahaha that is going to be an epic story lol! you may have to fish him out for safety reasons lol !

I am with nina also what would happen if his and Diablo's tanks were next to each other. at the fish show a Dovii was in a 20 gal (he took up every bit of it) and he wanted to kill the fish next to him he was trying to break that glass so bad! it was hilarious!

He is truly Beauty and the Beast Jason you are doing a wonderful job with him!

The Confidence of Amateurs, is the Envy of Professionals


#323578

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • JasonR
  • JasonR's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Hey man...Got a light?
  • Posts: 8643
  • Thank you received: 452

JasonR replied the topic: Umbee Fury!

Thanks guys!:)

@Nina...Diablo is across the room but not far so I'm sure he can see him. Can't tell though if reacts to him at all or not.

@Eddie...Yeah man he's getting more vicious by the day!:lol: If I wait too long I think your right I'm gonna need the fishing pole to get him out!!Lol.

Man I can't believe the Dovii didn't break the tank with as thin of glass they use on them 20's! Maybe they had to build a custom one with extra thick glass to hold him for shows.:lol:
#323703

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • ehall67
  • ehall67's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ohio Cichlid Association Chairmen
  • Posts: 15869
  • Thank you received: 439

ehall67 replied the topic: Umbee Fury!

exactly man! it must have! like dude was pissed but he did not have a ton of ton to gain speed to ram you know

The Confidence of Amateurs, is the Envy of Professionals


#323725

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • JasonR
  • JasonR's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Hey man...Got a light?
  • Posts: 8643
  • Thank you received: 452

JasonR replied the topic: Umbee Fury!

I hear ya on that but Diablo slams the bottom of his tank from a standstill and packs a wallop and I suspect he could bust a 20gal! Maybe not though maybe the glass is stronger than I suspect. I'd be nervous as hell if it were my Dovii though that's for sure!
#323731

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • ehall67
  • ehall67's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ohio Cichlid Association Chairmen
  • Posts: 15869
  • Thank you received: 439

ehall67 replied the topic: Umbee Fury!

yeah you must be right Jason they can hit ti pretty hard from still... muscular fish for sure!

I would be worried also ! especially since it is show quality

The Confidence of Amateurs, is the Envy of Professionals


#323801

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: Big-KenDRACO
Time to create page: 0.095 seconds