Looking for that rare new addition

  • Posts: 3036
  • Thank you received: 266

daddadoo7 replied the topic: Re:Looking for that rare new addition

Check these sites too never ordered from them....almost ordered the bocourti from cichlid connection. Also keep in mind most of the fish on these sites would be way too aggressive for an oscar....
www.cichlidconnection.com/price-list.html?m

www.cichlidsoftheamericas.com/id2.html
#404859

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Jauch21
  • Jauch21's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Posts: 121
  • Thank you received: 11

Jauch21 replied the topic: Re:Looking for that rare new addition

thanks for the links. I've browsed jeffrapps and wetspot. I'm not familiar with a lot of the names. been googlin a lot
#404860

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Posts: 3036
  • Thank you received: 266

daddadoo7 replied the topic: Re:Looking for that rare new addition

Have fun the research is the best part. Look at the adult pics....most juvies are bland
#404861

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Posts: 3036
  • Thank you received: 266

daddadoo7 replied the topic: Re:Looking for that rare new addition

Find anything you like ? Interested in how this tank develops
#404901

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Posts: 1171
  • Thank you received: 160

Poseidon2.0 replied the topic: Re:Looking for that rare new addition

Trying to corrupt others toward your evil plan, aren't you Frank. I know how you work. :lol:
#404903

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Posts: 3036
  • Thank you received: 266

daddadoo7 replied the topic: Re:Looking for that rare new addition

Yup yup....so many great ca out there if i cant own them all ....others will lmao
#404904

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Posts: 5923
  • Karma: 3
  • Thank you received: 581

Suprd71 replied the topic: Re:Looking for that rare new addition

Speaking of such.. I just missed out on an 8in male Vieja Hartweigi.. FREE. Now looking at a Bifascatium but guy wants 60 bones for it. And 6hrs round trip to get the critter.. hmmm....


I may not be the Boss, but I'm ALWAYS right!
#404906

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Posts: 3036
  • Thank you received: 266

daddadoo7 replied the topic: Re:Looking for that rare new addition

Suprd71 wrote: Speaking of such.. I just missed out on an 8in male Vieja Hartweigi.. FREE. Now looking at a Bifascatium but guy wants 60 bones for it. And 6hrs round trip to get the critter.. hmmm....



awww man ! hartweigi are lookers... where would the bifa go ?
#404909

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Posts: 5923
  • Karma: 3
  • Thank you received: 581

Suprd71 replied the topic: Re:Looking for that rare new addition

The Hart was pegged for the 265, something to replace my lost Nic. From reading some, the Bifa may be a bit rough for my Sevs, so I was thinking a pal for my nasty JD. I'm a lot like you Frank, I want most everything I see that's cool and CA. Common sense will likely prevail here, my JD is just doing fantastic alone in his own tank and I shouldn't throw a wrench into the works. Add the cost and travel, its still winter here, and I will prob pass. I would have drove a bit for the free Hart though... oh well, always on the prowl for cool fish.


I may not be the Boss, but I'm ALWAYS right!
#404910

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Posts: 3036
  • Thank you received: 266

daddadoo7 replied the topic: Re:Looking for that rare new addition

Nowhere near as knowledgable as you dave but i wouldnt even attempt the bifa and the sevs. Umm yeah this ca thing is a real problem for me lol
Should have taken your advice when i first met ya and went the ca rout....would have saved me some money lol
#404911

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: Big-KenDRACO
Time to create page: 0.074 seconds