New tab every time I click on something...

  • JasonR
  • JasonR's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Hey man...Got a light?
  • Posts: 8643
  • Thank you received: 452

JasonR created the topic: New tab every time I click on something...

Is anyone else having probs with their browser opening up a new tab everytime you click on anything such as a thread or recent topics? Might just be my phone...
#324008

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • JasonR
  • JasonR's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Hey man...Got a light?
  • Posts: 8643
  • Thank you received: 452

JasonR replied the topic: New tab every time I click on something...

I'm using google chrome btw
#324009

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • ehall67
  • ehall67's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ohio Cichlid Association Chairmen
  • Posts: 15869
  • Thank you received: 439

ehall67 replied the topic: New tab every time I click on something...

nope seems to be normal for me I am using safari tho

The Confidence of Amateurs, is the Envy of Professionals


#324011

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • gorgoroth
  • gorgoroth's Avatar
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Evil IT Administrator
  • Posts: 1373
  • Thank you received: 80

gorgoroth replied the topic: New tab every time I click on something...

i'm guessing it'll be your phone, i have no issues on my desktop, laptop, tablet or phone

160 gallon south american
190 gallon malawi
#324012

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • JasonR
  • JasonR's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Hey man...Got a light?
  • Posts: 8643
  • Thank you received: 452

JasonR replied the topic: New tab every time I click on something...

Nevermind it was just my stupid phone. Turned it off and back on now we're good.

What the hell is safari anyways?:huh::lol:
#324013

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • ehall67
  • ehall67's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ohio Cichlid Association Chairmen
  • Posts: 15869
  • Thank you received: 439

ehall67 replied the topic: New tab every time I click on something...

what mac uses as its internet browser

The Confidence of Amateurs, is the Envy of Professionals


#324016

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • JasonR
  • JasonR's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Hey man...Got a light?
  • Posts: 8643
  • Thank you received: 452

JasonR replied the topic: New tab every time I click on something...

Oh yeah you rock one of them goofy macs.:lol:
#324020

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • ehall67
  • ehall67's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ohio Cichlid Association Chairmen
  • Posts: 15869
  • Thank you received: 439

ehall67 replied the topic: New tab every time I click on something...

yeah it works lol

The Confidence of Amateurs, is the Envy of Professionals


#324022

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • JasonR
  • JasonR's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Hey man...Got a light?
  • Posts: 8643
  • Thank you received: 452

JasonR replied the topic: New tab every time I click on something...

My brother was a mac guy too but he's sick of them and he's a computer guru. Pissed about the new ones coming out said he's switching when he gets a new one
#324027

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • ehall67
  • ehall67's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ohio Cichlid Association Chairmen
  • Posts: 15869
  • Thank you received: 439

ehall67 replied the topic: New tab every time I click on something...

I just want something that works... I do not want to toy with it or mod it or anything ... just work lol :laugh:

The Confidence of Amateurs, is the Envy of Professionals


#324097

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: Big-KenDRACO
Time to create page: 0.111 seconds